Korduma kippuvad küsimused
Kus müügitaimi kasvatate, kas saab kohapeale tulla vaatama ja ostma?
Kus müügitaimi kasvatate, kas saab kohapeale tulla vaatama ja ostma?
Müügitaimed kasvavad Tallinnas, Kristiines, aadressil Lehe 15. Kohapeal toimub tootmine ja taimeaeda saab tulla järgi oma makstud kaubale. Külastajatele on aed avatud ainult eelneval kokkuleppel.
Kui kaua kestab e-poe taime- ja sibulamüük?
Kui kaua kestab e-poe taime- ja sibulamüük?
Avame e-poe taime- ja sibulamüügi varakevadel. Ostetud või broneeritud kauba väljastame olenevalt ilmadest, üldjuhul maikuus. Meie taimed ja sibullilled kasvavad ning talvituvad avamaal, mistõttu peab nende seisundit ja elujõudu enne müüki kontrollima. E-poe taime- ja sibulamüük suletakse sügisel kauba istutusaja lõppemisel.
Kas müüte taimi ja sibulaid laadal, messil, kaupluses?
Kas müüte taimi ja sibulaid laadal, messil, kaupluses?
Müüme taimi ja lillesibulaid eelkõige e-poe kaudu. Kohapeal Lehe 15, Tallinn oleme avatud vaid tellitud ja makstud kauba kättesaamiseks. Aia külastamine on ainult eelneval kokkuleppel! Regulaarselt osaleme oma kaubaga Kirdaslu külas Kivi-Lillemäe talus asuva Ahto Aed toimuvatel aiapäevadel-taimelaatadel. Üritustel toimuva kaubamüügi kohta anname infot kodulehe uudistes ja Facebooki lehel "Kõrs ja lauk - Anuaed.ee".
Kuidas saan tellitud kauba kätte (posti teel, kulleriga või järeletulemisega)?
Kuidas saan tellitud kauba kätte (posti teel, kulleriga või järeletulemisega)?
Tellitud kauba saab kätte 1-5 tööpäeva jooksul peale arve tasumist ja arvestades toote kirjelduses olevat väljastamiseaega! Kaup komplekteeritakse, pakendatakse, taimedele ja sibulatele vormistatakse taimepass ja arve kviitung ning kaup antakse üle transpordiks Omniva pakiautomaati või DPD kullerile. Järeletulemisega saab tellitud ja tasutud kauba kätte Anuaed.ee e-poe väljastuspunktis Lehe 15, Kristiine, Tallinn kokkuleppel ainult peale vastava meiliteavituse/SMS saamist (sisaldab personaalset väljastusinfot!)
Kuidas saadate taimi postiga, kas paljasjuurselt või potiga?
Kuidas saadate taimi postiga, kas paljasjuurselt või potiga?
Saadame taimi potiga või ilma, olenevalt taimest ja postipaki mahutavusest. Üritame pakki mahutada võimalikult palju taimi ja seetõttu eemaldame vajadusel ka potid, kindlustades samas juurepalli piisava niiskuse transpordi ajal. Kevadel postitatavad kõrreliste pealsed on tagasi lõigatud (v.a igihaljad liigid). Suvel ja sügisel saadetavatel taimedel lõikame pealsed nii palju, et mahuvad postipakki. Väga suured taimed (siidpöörised) saadame suve teisel poolel kullerpakiga, et ei peaks pealseid maha lõikama.
Kas saadate taimi ja sibulaid postiga välismaale?
Kas saadate taimi ja sibulaid postiga välismaale?
Saadame postiga taimi ja sibulaid ainult lähiriikidesse - Soome ja Lätti. Taimede eelistatav saatmiseaeg on kevadel ja suve algul, kui nende mõõtmed on väiksed. Muul hooaja jooksul saadetavad taimede pealsed lõikame vajadusel tagasi. Sibulaid saadame olenevalt istutusajast kas terve hooaja jooksul või augustist kuni oktoobrini.
Kui e-poes näitab toote kirjelduses "Läbi müüdud", kas siis enam toodet osta ei saa?
Kui e-poes näitab toote kirjelduses "Läbi müüdud", kas siis enam toodet osta ei saa?
E-poe seadete tõttu on kõik püsililled, kõrrelised ja lillesibulad müügivälisel ajal (talvel, varakevadel) vaikimisi "Läbi müüdud". Toodete tegelikku saadavust/müügile tuleku aega/kauba väljastamisaega näitab toote kirjelduses "Saadavus" aastaarvuna ja/või kalendrikuuna. Jooksva aasta müügihooajal lõplikult läbi müüdud toodete kirjelduses on "Saadavus" märgistatud järgneva aasta arvuna.
Kui e-poes näitab toote laoseis nulli, siis kas toode on ära müüdud?
Kui e-poes näitab toote laoseis nulli, siis kas toode on ära müüdud?
E-poe taimede ja sibulate laoseis on sisestatud manuaalselt ning orienteeruvalt. Üritame võimalikult kiiresti laoseisu ajakohasena hoida, kuid mõnikord ei pruugi me olla piisavalt kärrmed. Toode võib tootmisaias olla olemas ja ka suures koguses. Kindlasti uurida ka toote müügiaega toote kirjelduses "Saadavus", lisame sinna info uue saabuva partii või lõpliku saadavuse kohta kehtival aastal. Kindla ostuhuvi korral saab küsida teavet numbril 5 242 060 või info@anuaed.ee
Miks e-poes näitab toote laoseis suuremat kogust kui korvi panna ja osta saab?
Miks e-poes näitab toote laoseis suuremat kogust kui korvi panna ja osta saab?
E-poe seadete tõttu näitab toote laoseis ka neid koguseid, mis on kliendi poolt tellitud ja juba või mitte veel tasutud. Kui kliendi tellimus on täidetud ja kaup laost väljastatud, näitab e-pood taas toote aktuaalset, saadaolevat laoseisu. Alati võite oma soovidest teada anda, helistades 5242060 või kirjutada aadressil info@anuaed.ee
Kui palju on 2+2 ?